Videoklip vznikal půl roku a za necelé dva týdny jej zhlédlo přes 20 000 lidí. Natáčelo se v prostorách fakulty, ale třeba i v bazénu v Brandýse nad Labem. "Úžasné bylo, že nám fakulta ve všem vyšla vstříc. Její přístup mě jako nového studenta utvrdil v tom, že správná škola by měla svoje studenty podporovat i v aktivitách mimo jejich obor," říká jeden z tvůrců, kameraman Filip Mašek.
V poutavé pozvánce provází zájemkyni o studium youtuber Martin Třešňák, který vytvářel i spot pro občanské sdružení Auto*Mat. "Chtěli jsme vytvořit originální video, u kterého si lidi řeknou - páni, tohle bych od Pedagogické fakulty nečekal," tvrdí tvůrce Daniel Pražák. Dalším záměrem studentů bylo ukázat školu v její rozmanitosti, prezentovat možnosti, kudy se uchazeči mohou vydat. Z množství oborů byly vybrány hlavně ty, které lze dobře vizuálně zpracovat.
Ve videu vystupuje i vedení školy, slova "just do it" při prezentaci oboru Anglický jazyk říká sama děkanka fakulty. "Promovideo fakultě chybělo a potěšilo mě, že vzniklo jako čistě studentská iniciativa," říká Radka Wildová, děkanka Pedagogické fakulty UK. "Ukazuje to na tvůrčí klima na fakultě. Studenty zajímá nejen současnost fakulty, ale i její budoucnost. Z toho mám velikou radost."
Pro zájemce o studium pořádá fakulta Den otevřených dveří, který se koná 2. prosince od 8 do 14 hodin.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva