Podle zdejšího ředitele Dušana Krankuse je nový název jasný a na rozdíl od toho minulého, také lehce zapamatovatelný. Pivovar má rovněž nové logo, jehož součástí je slogan Řemeslo s pěnou. „Změnou názvu, novým logem a sloganem, chceme zdůraznit dlouhou a zejména nepřetržitou historii výroby našeho piva, jeho řemeslný charakter a tradiční technologie. Zase taková samozřejmost to dnes být nemusí. Dudák jako značka nadále zůstává. V rodině našich piv také najdete značky Klostermann, Král Šumavy a Otavský zlatý,“ vysvětluje zdejší ředitel Dušan Krankus.
Od roku 2011 se pivovar jmenoval DUDÁK-Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Dudák tak měl v názvu nejen samotný pivovar, ale také jedna z jeho značek. Právě to byl jeden z důvodů, proč se pivovar ke změně odhodlal. „Občas jsme zaznamenali, že v tom naši zákazníci měli trochu zmatek. To ale nebyl ten hlavní důvod, proč jsme se pro změnu rozhodli. Novým názvem chceme zdůraznit dlouhou historii našeho pivovaru. Jeho sounáležitost s majoritním vlastníkem, tedy městem Strakonice. Nové logo v neposlední řadě poukazuje na historický vzhled pivovaru, který se podařilo zachovat dodnes,“ uvádí ředitel.
S ekonomickými výsledky uplynulého roku je ředitel Krankus spokojený. Podařilo se mu pivovar provést nedobrým obdobím covidové pandemie, které vystřídala válka na Ukrajině a s ní spojená energetická krize. „Přesné výsledky ještě nemáme, ale prodejně byl rok 2022 úspěšnější, než roky 2020 a 2021. Po covidu přišly úplně jiné problémy, ve formě vysoké inflace a vysokých cen za energie. Ekonomický blahobyt zkrátka skončil. To se muselo zákonitě projevit na kupní síle lidí,“ shrnuje ředitel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva