Plzeňský Prazdroj: Pilsner Urquell představuje exkluzivní zlaté olympijské plechovky

27.01.2022 21:10 | Tisková zpráva

Zlatými plechovkami Pilsner Urquell mohou čeští fanoušci slavit již za několik dní úspěchy našich olympioniků. V průběhu olympiády je koupí ve vybraných obchodech.

Plzeňský Prazdroj: Pilsner Urquell představuje exkluzivní zlaté olympijské plechovky
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Exkluzivní limitovanou edici budou mít k dispozici také olympionici přímo v Pekingu. Už v předstihu si zlatými plechovkami připili na úspěch českého týmu hokejové legendy.

Sportovní úspěchy našich reprezentantů mohou čeští fanoušci slavit stylově. Limitovaná edice zlatých plechovek Pilsner Urquell vstoupí na trh přímo v den zahájení olympijských her. K dispozici budou v průběhu února v řetězcích Billa a Kaufland.

Hrdým partnerem Českého olympijského týmu se Pilsner Urquell stal už před 21 lety. „Naše spolupráce je starší než někteří současní reprezentanti. Zlatou edicí bychom chtěli vyjádřit náš obdiv sportovcům. Pro jejich výkony i to, jaké zážitky a radost nám, fanouškům, přinášejí, jsou v naších očích zlatí bez ohledu na umístění,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.

Ještě před odletem si na úspěch českého týmu připili zlatými plechovkami olympijský vítěz z Nagana Martin Ručínský a generální manažer hokejového národního týmu Petr Nedvěd, který vybojoval stříbrnou olympijskou medaili v roce 1994 v dresu Kanady. „Věřím, že tento přípitek přinese našim hokejistům štěstí a Petr si bude moci vychutnat olympijské oslavy i v českých barvách,“ přeje Martin Ručínský před cestou do Pekingu Nedvědovi.

  • Hrdým partnerem Českého olympijského týmu je Pilsner Urquell od 2002, kdy byly ZOH v Salt Lake City. 
  • Limitovaná edice zlatých plechovek bude k dispozici po dobu ZOH nebo do vyprodání zásob.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

JUDr. Jiří Pospíšil byl položen dotaz

kampaň

Na jednu stranu nemám nic proti kampani na soucitné zacházení s kapry. Co ale nechápu, proč se do ní pouští zrovna Praha? To máte peníze nazbyt? Neměl by to dělat spíš stát nebo třeba nějaké organizace, které dostávají od státu dotace? A jak se vy sám díváte na zákaz prodeje živých kaprů? Nebylo by ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Elektřina na tu pravou vánoční atmosféru vyjde letos cca na 300 korun

16:33 ČEZ: Elektřina na tu pravou vánoční atmosféru vyjde letos cca na 300 korun

Předvánoční úklid, pečení cukroví, příprava štědrovečerní večeře, světelná výzdoba i sledování pohád…