Podmínkou získání podpory je spoluúčast podniků na nákladech, jejíž výše se liší podle teritoria. Firmy, které se zúčastní veletrhu v Evropě, se musejí podílet z 50 %, podniky na mimoevropských akcích z 30 %. Ty, které budou čerpat podporu projektu DESIGN, mohou získat až 50 % všech nákladů do výše 50 000 Kč na spolupráci s designérem a 130 000 Kč na účast na výstavách a veletrzích zaměřených na design.
„Účast na výstavách a veletrzích patří mezi nejefektivnější způsoby, jak úspěšně vstoupit na zahraniční trh. Jsme rádi, že opět můžeme našim klientům pomoci se těchto akcí zúčastnit, protože obzvláště pro malé a střední podniky, na které se zaměřujeme, by se bez podpory projektu jednalo o obrovské náklady,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva