Celkem sem strojírna dodala 22 tramvajových výměn, které tvoří důležitou část výhybky, a 22 výhybkových systémů. Vše bylo dodáno v letech 2021 až 2022, přičemž za rok 2021 byla tato zakázka svým finančním objemem pro strojírnu rekordní.
Na trati již proběhl zkušební provoz tramvají, nyní se konají zkoušky záchranné techniky ve spolupráci s integrovaným záchranným systémem. Dodávky jsou součástí projektu „Šalinou na kampus“, který je realizován pod záštitou Evropské unie a také ve spolupráci s Ministerstvem dopravy.Zakázku obsahovala celkem 17 výměn odbočného rádiusu 50 metrů, 3 výměny rádiusu 100 metrů a 2 výměny rádiusu 150 metrů; k tomu 15 rozjezdových výhybkových systémů typu VSP-1-K a 7 sjezdových výhybkových systémů typu VS-20. Nová tramvajová trať spojuje oblast Starého Lískovce a centra města Brno.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva