Na charitu přispívají mnohem více ženy než muži. Sociálně znevýhodněné či hendikepované děti jsou pak nejčastějším důvodem, proč lidé dávají peníze na dobročinné účely. „Z průzkumu vyplývá, že peníze na pomoc dětem dávají tři čtvrtiny Čechů a Poláků a zhruba 85 % Slováků a Bulharů. Nejčastěji lidé o Vánocích nakupují dárky pro dětské domovy. Každému desátému Čechovi pak není lhostejný osud zvířat,“ říká marketingový ředitel PROFI CREDIT Ondřej Lokvenc.
Češi nejčastěji posílají peníze na účet konkrétní dobročinné organizace (45 %) nebo využívají dárcovské SMS zprávy (45 %). Více než polovina Poláků přispěje na charitu tím, že si koupí konkrétní produkt. Na Slovensku a v Bulharsku jsou přeborníci v posílání dárcovských SMS zpráv. DMS zprávy posílá více než polovina Slováků a 85 % Bulharů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva