„Déčko po všechny tři roky naplňuje, a v některých bodech dokonce překonává, očekávání, která jsme od něj na počátku měli. Tou zásadní změnou, kterou přineslo, je, že je dnes už pro většinu rodičů zcela přirozené, že mohou svým dětem kdykoli zapnout program, který zaručuje tak zásadní hodnoty jako kultivovanost, předvídatelnost a kvalitu. Déčko je bezpečným prostorem, kde se děti cítí dobře a kam se rády vracejí. Stalo se tak, za pouhé tři roky, součástí běžného života většiny českých rodin, což nás velmi těší,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák s tím, že denně sleduje vysílání ČT :D v průměru každý třetí dětský divák ve věku od 4 do 9 let.
Vznik Déčka znamenal také nový impulz pro domácí, tradičně vysoce ceněnou, tvorbu pro děti a mládež. „Od svého startu nabídlo Déčko dětem přes tři a půl tisíce hodin premiérového vysílání. Na původních pořadech spolupracujeme s předními českými autory, režiséry, scenáristy či animátory i s řadou odborných poradců. V nadcházející sezoně tak uvedeme jedenáct nových pořadů, přičemž každý z nich má vedle snahy děti pobavit i další cíl, a to posílit vědomosti nebo dovednosti svých diváků,“ říká výkonný ředitel ČT :D Petr Koliha.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva