Jednalo by se o etapu, v jejímž rámci by došlo k provizornímu rozšíření levého jízdního pásu (směr Praha), aby na něj mohla být převedena doprava v režimu 2+2 jízdní pruhy v průběhu modernizace pravého jízdního pásu (směr Brno).
Práce na této etapě budou probíhat za dopravního režimu 2+1+1. Před zahájením samotných prací je třeba ještě zhotovit provizorní vodorovné dopravní značení a osadit dočasná svodidla. Toto je však možné pouze za příznivého počasí.
Práce a z toho vyplývající dopravní omezení proběhne ještě v době, kdy na tomto úseku běžně probíhá zimní údržba. Byla připravena metodika, která zajistí, že při běžném množství sněhových srážek udrží naše technika všechny čtyři jízdní pruhy sjízdné pomocí pluhování a solení. V případě extrémního sněžení, kdy by se při pluhování začaly vytvářet podél dočasných betonových svodidel nebezpečné sněhové bariéry, bude v tomto úseku ve spolupráci s dopravní policí zastaven provoz v obou směrech, a sněhové překážky odstraní fréza. Uzavírka by si v takovém případě vyžádala zhruba 4 hodiny.
Data o stavbě D1 modernizace – úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 Velké Meziříčí západ

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva