„Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů.
Celá kampaň je postavená na vizuálu siluet sportovců, které opisují náznaky barevných kruhů.
Vizuály, které vytvořila agentura Geronimo, se ze začátku objeví na polepech autobusů ve všech krajských městech, dále bude kampaň doplněna spoty a sponzorskými vzkazy v České televizi, Prima family, Barrandově a na TV Nova. Na TV kampaň průběžně naváže kampaň v printových a internetových médií. Další aktivní podporou bude internetová reklama ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.com., dále na Facebooku a YouTube.
Aktuální kampaň potrvá od poloviny června do začátku srpna.
Více informací naleznete na radiozurnal.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas