Most přes řeku Ohři, který propojuje místní části Tašovice a Doubí, je součástí silnice I/20, což je významná dopravní tepna, vedoucí z Karlových varů do Plzně a dále do Českých Budějovic.
„Jednalo se o demolici a následnou výstavbu zcela nového mostu. Vše se nám podařilo v rekordním čase 37 týdnů také díky tomu, že v rámci výběrového řízení byl poprvé použit takzvaný žlutý FIDIC, kdy zhotovitel zajišťuje nejen samotnou výstavbu, ale i veškerou přípravu, která zahrnuje zpracování projektové dokumentace, inženýrskou činnost a vydání stavebního povolení“, vysvětlil specifika stavby nového mostu generální ředitel ŘSD Radek Mátl.
Doubský most
Jedná se o mostní objekt o dvou polích. Nosná konstrukce je z 12 ocelových nosníků výšky 1 metru, které jsou spřaženy železobetonovou deskou. Spodní stavba je železobetonová. Křídla rovnoběžná, založení mostu je hlubinné na velkoprůměrových pilotách.
Délka přemostění: 74,00 m
Délka mostu: 89,40 m
Délka nosné konstrukce: 76,00 m
Rozpětí: 37,50 + 37,50 m
Šířka mostu: 12,10 m
Stavební výška: 1,47 m
Šířkové uspořádání: S7,5/50
Zhotovitel: EUROVIA CS
Celková cena stavby: 74,3 mil. Kč bez DPH
Termín realizace: 03/19 – 12/19
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva