„Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje již šestý modernizovaný úsek. V současné době je tedy na D1 mezi Mirošovicemi a Kývalkou kompletně nová dálnice na 43 kilometrech v obou směrech. Rekonstrukce pokračuje na dalších 27 kilometrech, na úseky v celkové délce 33 kilometrů probíhá výběrové řízení,“ shrnul současný stav modernizace dálnice D1 generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.
V rámci modernizace byla rozšířena vozovka a dostala nový cementobetonový kryt, prodlouženy byly připojovací a odbočovací pruhy. Při modernizaci došlo i na rozšíření dálničních mostů a kompletní výměnu odvodnění a vybavení dálnice včetně kabeláže. Přeložena byla i mýtná brána a upraveny protihlukové stěny a vegetace.
„Při samotné stavbě nám šlo především o bezpečnost projíždějících řidičů, ale i našich zaměstnanců. Proto jsme osazovali dočasná betonová svodidla ve více etapách, než bylo požadováno objednatelem, i nad rámec zákonných norem,“ uvedl Michal Reiter, výkonný ředitel firmy Skanska, která modernizaci tohoto úseku prováděla.
Vedení dopravy pro poslední dny modernizace - EXIT 178 Ostrovačice – EXIT 182 Kývalka
Ve směru na Prahu je doprava vedena bez přechodného dopravního omezení.
Ve směru na Brno je doprava vedena ve dvou pomocných pruzích ve vnější části vozovky.
od 5. 11. 2016 do 6. 11. 2016, 19:00 hod.
Ve směru na Prahu je doprava vedena bez přechodného dopravního omezení.
Ve směru na Brno je doprava svedena do levého jízdního pruhu.
Data o stavbě D1 modernizace – úsek 25, EXIT 178 Ostrovačice – EXIT 182 Kývalka
Hlavní trasa
délka: 3490 m (km 178,500–181,990)
kategorie: D 28/120
plocha vozovek: 97 720 m2
počet stavebních objektů: 33
Zpracovatel PDPS: Obermeyer Helika a. s.
Zhotovitel: Skanska a. s.
Zahájení stavby: 06/2015
Zprovoznění stavby: 11/2016
Cena stavby dle smlouvy: 452 299 tis. Kč (bez DPH)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva