Tržby české automobilky ŠKODA v období od ledna do září 2012 vzrostly o 3,1 procent na 7,9 miliard euro (ve stejném období uplynulého roku: 7,6 miliard euro). Současně vzrostly dodávky zákazníkům o 7,9 procent na zhruba 717 200 vozů. Provozní výsledek 567 milionů euro dosáhl loňské úrovně (30. září 2011: 575 milionů euro).
„ŠKODA udržuje růstový kurs,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Vidíme, že Růstová strategie společnosti přináší hmatatelné výsledky. I za zčásti ztížených podmínek na trhu se nám za prvních devět měsíců opět podařilo prodat více vozů a zvýšit tržby,“ říká Vahland. „S modely Citigo a Rapid se úspěšně rozjela i největší modelová ofenzíva v historii značky ŠKODA. V příštím roce v ní budeme intenzivně pokračovat,“ říká Vahland.
Winfried Krause, člen představenstva společnosti ŠKODA zodpovědný za ekonomiku, doplňuje: „Společnosti ŠKODA se v prvních třech čtvrtletích podařilo i ve ztíženém ekonomickém prostředí uskutečnit potřebné investice do modelů a kapacit a udržet provozní výsledek na stabilně vysoké úrovni. S ohledem na sílící konjunkturní protivítr je nutný striktní management nákladů. Disponujeme solidní finanční bází pro pokračování naší Růstové strategie 2018.“
Investice do nových modelů a do dalšího rozvoje výrobních kapacit vzrostly v období od ledna do září 2012 na 525 milionů euro a jsou předpokladem modelové ofenzívy. Čistá likvidita činila k 30. září více než 1,9 miliard euro.
Tabulka finančních ukazatelů značky ŠKODA ke 30. září 2012:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva