„Manažery si zajišťujeme vlastní výchovou – výběrem schopných kolegů a jejich povyšováním do manažerských funkcí,“ uvedl předseda představenstva plzeňského výrobního družstva Obzor Zdeněk Sobota. Výchovou vlastních pracovníků, kteří při tom procházejí celým výrobním procesem firmy, si připravují své následovníky také ve společnostech RCD Radiokomunikace spol. s. r. o, jak řekl její generální ředitel Tomáš Ditrt, či oděvní družstvo Moděva z Konic, což potvrdil jeho předseda Leo Doseděl. Podobně situaci řeší společnost FOR G z Ústeckého kraje. „Je to vlastní dlouhý proces interní výchovy. Pracovníci s vysokoškolskou kvalifikací technického zaměření regionálně v kraji prostě nejsou,“ uvedl jednatel společnosti FOR G Miroslav Vrátný.
Moderních metod výběru nových manažerů využívají například ve firmě AAA AUTO International a.s., která obchoduje s ojetými automobil. „Kromě výchovy vlastních zaměstnanců prostřednictvím tréninkového oddělení, které pečuje o jejich růst, hledáme nové manažery pomocí výběrových řízení v rámci assessment center ve všech zemích, kde společnost působí,“ uvedla její generální ředitelka Karolína Topolová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva