Naopak výrazně narostla odhadovaná hmotná škoda, která byla více než dvojnásobná oproti roku 2014. Zapříčinila to především červencová srážka pendolina s nákladním autem na přejezdu ve Studénce, která byla hned v několika ohledech nejtragičtější událostí celého loňského roku.
„Už třetí rok po sobě nepřekročil počet mimořádných událostí na české železnici hranici tisíce případů. Loňský výsledek je nejlepší za posledních pět let. Současně se snižuje podíl odpovědnosti našich zaměstnanců, který se přiblížil deseti procentům,“ konstatuje generální ředitel SŽDC Pavel Surý. Manažer drážní infrastruktury tak nesl odpovědnost za necelou stovku mimořádných událostí.
Srovnání počtu mimořádných událostí v letech 2011 až 2015

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva