Jedním z cílů projektu bylo odstranění propadů rychlosti na železničních přejezdech a zvýšení traťové rychlosti, v úseku mezi Radonicemi nad Ohří a Libochovicemi mohou vlaky nově jezdit až 100 km/h. Vyšší bezpečnost provozu zajistila instalace elektronického traťového a staničního zabezpečovacího zařízení 3. kategorie a také zabezpečení 26 železničních přejezdů, u kterých došlo k instalaci nových silničních přejezdových konstrukcí. Celou trať nyní dálkově řídí dispečeři ze stanice Lovosice.
Úpravy se provedly i na jednotlivých nádražích. Stanice Koštice nad Ohří, kde docházelo ke křižování, se změnila na zastávku, nově se vlaky křižují ve výhybně Radonice nad Ohří. Rekonstrukcí prošly stanice v Čížkovicích, Chotěšově pod Hazmburkem a Libochovicích a dále zastávky Pátek, Křesín, Dubany a Libochovice město. V nich se vybudovala nová, bezbariérová nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Vybaveny byly novými přístřešky, osvětlením, staničním rozhlasem a informačním systémem, který mohou využívat i nevidomí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva