Sdružení dopravních podniků: Pokračování kampaně Máte Hromadu Důvodů

02.04.2019 12:50 | Zprávy

V sedmnácti městech v pondělí odstartovalo volné pokračování kampaně na podporu MHD, která se tentokrát zaměří na chování samotných cestujících. Jedná se o další společnou kampaň, která byla vytvořena pod hlavičkou Sdružení dopravních podniků ČR (SDP ČR).

Sdružení dopravních podniků: Pokračování kampaně Máte Hromadu Důvodů
Foto: sdp-cr.cz
Popisek: Sdružení dopravních podniků - logo

Celorepublikově kampaň upozorňuje na největší nešvary cestování v MHD, regionálně cílí na zlepšení informovanosti cestující veřejnosti především v oblasti benefitů MHD nebo technologických novinek, které jednotlivé dopravní podniky svým zákazníkům nabízejí.

„Náš dojem z MHD je z velké míry ovlivněn chováním spolucestujících. Z pravidelných průzkumů víme, že právě nevhodné chování spolucestujících patří mezi nejčastější atributy, které uživatelům MHD nejvíce vadí,“ vysvětluje Michal Kraus, předseda SDP ČR a generální ředitel Plzeňských městských dopravních podniků, a dodává: „To, jak se v dopravním prostředku chováme k sobě i k vybavení, jak jsme ohleduplní k ostatním cestujícím, nebo jak se před nimi projevujeme, se odráží na celkovém dojmu z jízdy.“

Celá kampaň pracuje s pěti základními motivy, nešvary cestujících, které jsou zpracovány jako videa s otevřeným koncem, rozhlasové spoty a online i offline vizuály. Právě videa, která s jistou mírou nadsázky znázorňují běžné situace cestujících v MHD formou komentovaného sportovního zápasu, jsou hlavním nástrojem online části kampaně. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Co je problémem v té dostupnosti bydlení?

To je nedostatek bytů. Poptávka převyšuje nabídku. To si děláte srandu? Ne že byste neměl pravdu, ale můžete mi sdělit, co jste udělali proto, aby se situace na trhu s bydlením zlepšila a také proto, aby bylo vlastní bydlení dostupné ne jen pro hrstku milionářů? Ten problém tu trvá roky a zatím si h...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Ceny průmyslových výrobců po dvanácti měsících meziročně klesly

13:33 ČSÚ: Ceny průmyslových výrobců po dvanácti měsících meziročně klesly

Meziměsíčně ceny zemědělských výrobců vzrostly o 0,9 % a meziročně byly vyšší o 9,3 %. Ceny průmyslo…