Celorepublikově kampaň upozorňuje na největší nešvary cestování v MHD, regionálně cílí na zlepšení informovanosti cestující veřejnosti především v oblasti benefitů MHD nebo technologických novinek, které jednotlivé dopravní podniky svým zákazníkům nabízejí.
„Náš dojem z MHD je z velké míry ovlivněn chováním spolucestujících. Z pravidelných průzkumů víme, že právě nevhodné chování spolucestujících patří mezi nejčastější atributy, které uživatelům MHD nejvíce vadí,“ vysvětluje Michal Kraus, předseda SDP ČR a generální ředitel Plzeňských městských dopravních podniků, a dodává: „To, jak se v dopravním prostředku chováme k sobě i k vybavení, jak jsme ohleduplní k ostatním cestujícím, nebo jak se před nimi projevujeme, se odráží na celkovém dojmu z jízdy.“
Celá kampaň pracuje s pěti základními motivy, nešvary cestujících, které jsou zpracovány jako videa s otevřeným koncem, rozhlasové spoty a online i offline vizuály. Právě videa, která s jistou mírou nadsázky znázorňují běžné situace cestujících v MHD formou komentovaného sportovního zápasu, jsou hlavním nástrojem online části kampaně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva