„Sedm vozidel bude vybaveno bateriovým pohonem, to znamená, že budou moci jezdit i v místech bez trolejového vedení. Tento typ vozů zatím v Jihlavě zatím chyběl,“ vysvětluje obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr.
Právě trolejbusy s bateriemi jsou v současné době na trhu velmi žádané. „Dopravci s těmito trolejbusy obsluhují například nákupní nebo průmyslové zóny, části města za hranicí trolejové sítě,“ sděluje Radek Kapr. Výhodný je podle něj i fakt, že díky své flexibilitě mohou vozy jezdit i v případě výpadku proudu, nebo mohou na nezávislý pojezd bez problémů zvládat objízdné trasy mimo trolejové vedení. Jihlavské trolejbusy ujedou na baterie zhruba 12 kilometrů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva