Na pobočkách České pošty mohou lidé od ledna 2015 vyřešit své platby zákonem stanovených televizních poplatků, které dosud neuhradili. Česká televize s Českou poštou si od zapojení služby DINO do této agendy slibují individuální způsob řešení a především omezení počtu možných soudních sporů i exekucí, jejichž náklady významně navyšují dlužnou částku. Těm se nyní mohou vyhnout zejména ti, kteří se ocitli v dočasné platební neschopnosti nebo na povinné platby jednoduše zapomněli. Služba, kterou Česká pošta úspěšně provozuje již třetím rokem, tak napomáhá všem stranám k dobrovolné a úsporné variantě řešení.
Česká televize vypsala zakázku na dodávku inkasních služeb s důrazem na osobní kontakt s poplatníkem již v roce 2013. Česká pošta od spolupráce s Českou televizí očekává přirozené rozšíření služby DINO mezi širokou veřejnost a je připravena pomoci předejít sporům kvůli neuhrazeným televizním poplatkům. V první fázi spolupráce začala distribuce prvních 10 000 dopisů DINO dlužníkům České televize.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Česká pošta