Za kampaní „A čeho se vzdáte vy?“ stojí komunikační agentura Emperium a jejím partnerem se v roce 2013 stal nákupní rádce Heureka. Kampaň byla podpořena také na serverech Metro.cz, iDnes.cz, AdActive.cz a Super.cz. Cílovou skupinou se stali zákazníci společnosti DPD a kdokoliv, kdo chtěl v období předvánočních nákupů přispět na dobrou věc. Konkrétně se jednalo o podporu dětí a dospělých s těžkým zrakovým postižením nebo osob s tělesným postižením. Jejich zájmy hájí v České republice organizace Světluška a Arkadia, o.p.s., se kterými DPD dlouhodobě spolupracuje.
Přispět bylo možné prostřednictvím online aplikace na stránkách www.acehosevzdatevy.cz. Tváří a patronem projektu se stal režisér a herec Jakub Kohák, který v krátkých spotech zákazníkům předvedl, jak aplikace prakticky funguje. Každý se tedy mohl přesvědčit o tom, že i drobnost, které se vzdá, může být důležitá pro někoho jiného a výrazně pomoci.
„Jsme rádi, že i v letošním roce jsme společně s našimi zákazníky shromáždili nezanedbatelnou částku pro ty, kteří to potřebují“, říká Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. „Cením si toho, že se našlo opět mnoho lidí, kteří se v předvánočním čase dokázali povznést nad běžný denní shon a myslet na druhé. Rád bych jím tímto poděkoval“, dodává.
Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva