Za kampaní „A čeho se vzdáte vy?“ stojí komunikační agentura Emperium a jejím partnerem se v roce 2013 stal nákupní rádce Heureka. Kampaň byla podpořena také na serverech Metro.cz, iDnes.cz, AdActive.cz a Super.cz. Cílovou skupinou se stali zákazníci společnosti DPD a kdokoliv, kdo chtěl v období předvánočních nákupů přispět na dobrou věc. Konkrétně se jednalo o podporu dětí a dospělých s těžkým zrakovým postižením nebo osob s tělesným postižením. Jejich zájmy hájí v České republice organizace Světluška a Arkadia, o.p.s., se kterými DPD dlouhodobě spolupracuje.
Přispět bylo možné prostřednictvím online aplikace na stránkách www.acehosevzdatevy.cz. Tváří a patronem projektu se stal režisér a herec Jakub Kohák, který v krátkých spotech zákazníkům předvedl, jak aplikace prakticky funguje. Každý se tedy mohl přesvědčit o tom, že i drobnost, které se vzdá, může být důležitá pro někoho jiného a výrazně pomoci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva