Společnost DPD se vzdala pro dobro druhých

02.02.2014 15:49 | Zprávy

Přepravní společnost DPD v závěru loňského roku opět odstartovala charitativní projekt s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, který nahradil její standardní komunikační kampaň. Darovací akce s cílem podpořit charitativní organizace Světluška a Arkadia, o.p.s. probíhala od 25. listopadu 2013 do 26. ledna 2014. Společnost DPD a její zaměstnanci věnovali skrze aplikaci částku 90 225 Kč. Ostatní jednotlivci se vzdávali částek od hodnoty 25 Kč do 50 000 Kč.

Společnost DPD se vzdala pro dobro druhých
Foto: red
Popisek: DPD

Za kampaní „A čeho se vzdáte vy?“ stojí komunikační agentura Emperium a jejím partnerem se v roce 2013 stal nákupní rádce Heureka. Kampaň byla podpořena také na serverech Metro.cz, iDnes.cz, AdActive.cz a Super.cz. Cílovou skupinou se stali zákazníci společnosti DPD a kdokoliv, kdo chtěl v období předvánočních nákupů přispět na dobrou věc. Konkrétně se jednalo o podporu dětí a dospělých s těžkým zrakovým postižením nebo osob s tělesným postižením. Jejich zájmy hájí v České republice organizace Světluška a Arkadia, o.p.s., se kterými DPD dlouhodobě spolupracuje.

Přispět bylo možné prostřednictvím online aplikace na stránkách www.acehosevzdatevy.cz. Tváří a patronem projektu se stal režisér a herec Jakub Kohák, který v krátkých spotech zákazníkům předvedl, jak aplikace prakticky funguje. Každý se tedy mohl přesvědčit o tom, že i drobnost, které se vzdá, může být důležitá pro někoho jiného a výrazně pomoci.

„Jsme rádi, že i v letošním roce jsme společně s našimi zákazníky shromáždili nezanedbatelnou částku pro ty, kteří to potřebují“, říká Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. „Cením si toho, že se našlo opět mnoho lidí, kteří se v předvánočním čase dokázali povznést nad běžný denní shon a myslet na druhé. Rád bych jím tímto poděkoval“, dodává.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

Připravujete se na brzký konec v politice?

Aspoň na mě to tak přijde, když se ujímáte zpět Agrofertu. A je to tedy tak, že ten svěřenecký fond byl jen taková klička jak šikovně obejít zákon?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dopravní podnik hl. m. Prahy bude provozovat pražskou MHD dalších 22,5 roku

13:21 Dopravní podnik hl. m. Prahy bude provozovat pražskou MHD dalších 22,5 roku

Zastupitelstvo hl. m. Prahy schválilo uzavření smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících s…