Pod zajímavou aktivitou cílenou na děti z dětských domovů je podepsána známá cvičitelka, moderátorka a filantropka Hanka Kynychová. Dlouhodobě jí podporují i další známé osobnosti, se kterými se děti mohou setkat nejen během finálového vystoupení, ale i na průběžných soustředěních s nácvikem choreografií, které probíhají během léta. Vše by se samozřejmě nedalo realizovat bez štědré podpory partnerů a sponzorů. Novým partnerem letošního ročníku se stala společnost ÚSOVSKO FOOD Klopina – výrobce müsli tyčinek FIT.
Charitativní počin „Hejbejte se a zpívejte s Hankou Kynychovou“ pro děti z dětských domovů ve věku od 4 do 26 let má za sebou 8 úspěšných ročníků. Rok od roku si získává stále více příznivců z řad dětí i dospělých v dětských domovech napříč Českou republikou. V rámci projektu mají děti možnost naučit se moderní taneční, pěvecké a herecké disciplíny pod vedením zkušených instruktorů v čele s Hankou Kynychovou. Svá vystoupení pak předvádějí v rámci finálové show. Hlavním cílem je motivovat děti z dětských domovů k volnočasovým činnostem ve formě aktivního pohybu a zároveň je integrovat do společnosti. Děti se také mohou přesvědčit o tom, že k dosažení úspěchu je třeba velké píle a snahy.
„Smysluplné projekty pro děti z dětských domovů podle mě mají svůj význam, i když je stále náročnější shánět pro ně partnerskou a sponzorskou podporu“, říká Hanka Kynychová. „Proto si velmi cením zisku každého nového partnera jako je společnost ÚSOVSKO FOOD Klopina“, dodává.
Česká potravinářská společnost ÚSOVSKO FOOD Klopina a.s. sídlící na Hané se od roku 1991 zabývá výrobou müsli tyčinek, které jsou oblíbeným doplňkem pestré a vyvážené stravy. Široké produktové portfolio respektuje aktuální trendy moderní zdravé výživy a při jeho výrobě jsou používány pouze kvalitní přírodní suroviny. Společnost podpořila charitativní iniciativu Hanky Kynychové nejen štědrým finančním darem, ale rovněž ve formě dodávek zdravých svačinek pro všechny soutěžící děti. Ty si během letního a podzimního soustředění a také v rámci velké finálové show pochutnaly právě na vynikajících vyvážených müsli tyčinkách Fit.
„Značka Fit je synonymem pohybu, zdravé a chutné výživy. Naší společnou vizí je motto, že pohyb a vyvážená strava jsou nezbytným předpokladem zdravého života. Navíc si vážíme projektů, které mají jasnou myšlenku, rozvíjejí kolektivní cítění a vedou děti k pohybu a hudbě“, vysvětluje Ing. Ľuboslav Komár, ředitel potravinářské výroby ÚSOVSKO FOOD a.s. Klopina. „Spolupráce na tomto sportovně-charitativním projektu pro děti z dětských domovů nás nadchla. Věříme, že i s přispěním müsli tyčinek Fit dokázaly děti během finálového večera podat skvělé výkony plné pohybu, energie a radosti ze života“, uzavírá.
Další informace naleznete na: www.fit.eu a www.kynychova-nadace.cz
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva