Vybraný zhotovitel po dokončení projektů a získání příslušných povolení následně provede i stavební práce, zajistí certifikaci celého systému a jeho údržbu. Celkové investiční náklady akce jsou ve výši 11,8 miliardy korun.
Projekt řeší instalaci kompletního zabezpečovacího zařízení a dálkového řízení a vybudování systému ETCS (Level 2). Provoz na trati, která vede z velké části na levém břehu Labe, se bude dálkově řídit z centrálního pracoviště na pražské Balabence, kde dojde k vybavení příslušného dispečerského sálu.
V jednotlivých železničních stanicích a zastávkách budou pro možnost dálkového ovládání upravena a doplněna vnitřní technologická zařízení. Dále v nich dojde k doplnění kabelů v souvislosti s výstavbou kamerového systému a informačního zařízení. Stavbaři současně provedou výměnu, popř. demontáž jednotlivých návěstidel a výměnu zabezpečovacích zařízení na železničních přejezdech.
Součástí úprav bude i snesení nepotřebných částí infrastruktur. V rámci realizace prací se postaví nové objekty pro umístění všech potřebných technologických zařízení. Pro jejich napájení bude zřízena zcela nová lokální distribuční síť 22 kV, tzv. magistrální rozvod.
Projekt ETCS Kralupy nad Vltavou – Hrobce, který je součástí stavby ETCS státní hranice Německo – Dolní Žleb – Kralupy n. Vltavou, bude spolufinancován EU z programu Nástroj Evropské unie pro propojení Evropy (CEF) s příspěvkem v maximální výši 13 631 030 EUR, což je cca 323 417 082 Kč. Národní financování zajišťuje Státní fond dopravní infrastruktury.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva