Hlavním cílem prvně jmenované stavby je vybudování bezbariérové lávky pro pěší spojující prostor přednádraží s budoucím autobusovým terminálem Smíchov, situovaným do prostoru stávajícího společného nádraží i nad samotné kolejiště stanice Praha-Smíchov. Současně umožní přístup do nově vznikající čtvrtě Smíchov City s napojením na Radlice.
Lávka včetně schodiště do Nádražní ulice bude dlouhá 103 m, její maximální šířka bude 33 m. Nahradí současnou lávku, čímž zůstane zachováno propojení Radlic se Smíchovem. Oproti stávajícímu stavu se posune o 150 m jižněji. Součástí nové lávky bude i propojení na jednotlivá nástupiště pomocí kombinace pevných schodišť/eskalátorů a výtahů.
Realizace stavby se předpokládá současně s rekonstrukcí stanice Praha-Smíchov, tedy v letech 2021 až 2025. Podpory lávky by se tak měly budovat vždy s přilehlými nástupišti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva