Zhutňovač štěrku MUV 69.1+ŽS72 je postavený na základu klasického motorového vozíku MUV 69. Vyroben byl bílinským závodem podniku MTH Praha v roce 1974 a dosloužil u SDC Ústí nad Labem v roce 2008. Byl používán na zhutnění štěrkového lože při podbíjení a pokládce nových kolejových polí.
Jediný prototyp přívěsného motorového vozíku PVO vyrobil podnik MTH Plzeň v roce 1975. Byl určen k přepravě až 16 pracovníků a jejich nářadí a měl i nezávislé topení. Zůstalo však pouze u prototypu, který dosloužil u Správy tratí Most v letošním roce jako obytný a nářaďový přívěsný vůz pro zámečníky kolejových konstrukcí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva