„Na koridoru z Prahy na jih Čech se už několik let jezdí maximální možnou rychlostí na naší síti, tedy 160 km/h. K tomu, aby byl takový provoz ještě bezpečnější a zároveň plynulejší, přispěje už od příštího roku systém ETCS,“ náměstek generálního ředitele SŽDC pro modernizaci dráhy Mojmír Nejezchleb.
Zavedení jednotného evropského zabezpečovacího systému v uvedeném úseku bude kromě umístění balíz pro přenos informací zahrnovat také zřízení reflexních nepřenosných neproměnných návěstí okolo trati a na vybraná současná návěstidla. Stávající skříně dálkově ovládaného zabezpečovacího zařízení se doplní o nový software, který rozšíří jejich funkcionalitu i o ETCS.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva