V říjnu letošního roku uskutečnila mezinárodní výzkumná agentura GfK reprezentativní průzkum na on-line populaci 15+ let věku. Cílem průzkumu bylo zjistit, která z českých značek se nejvíce svou pozitivní marketingovou komunikací zapsala do paměti Čechů, která z vybraných českých značek je vnímaná jako nejvíce tradiční a na kterou z nich jsou nejvíce Češi hrdí. Značka Tatra byla zvolena nejlepší tradiční českou značkou roku 2016.
Na slavnostním večeru převzal ocenění Tradiční česká značka 2016 Petr Rusek, předseda představenstva TATRA TRUCKS a.s. a člen představenstva CZECHOSLOVAK GROUP, jejíž majitel Jaroslav Strnad má většinový podíl v kopřivnické automobilce. Menšinový 35procentní podíl v TATRA TRUCKS drží podnikatel René Matera. „Jsme velice rádi, že značka Tatra je vnímaná jako významná tradiční česká značka, má za sebou nemalou historii, která se píše již od roku 1850. Tatru tedy lze označovat jako jednu z nejstarších automobilek na světě.“ Řekl tiskový mluvčí společnosti TATRA TRUCKS Andrej Čírtek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva