Technologie hlavního města Prahy: Praha řeší nezákonně umístěné přenosné reklamní billboardy. V září jich odstraní třináct

29.09.2021 19:38 | Tisková zpráva

Pražský magistrát nechal tento týden odstranit další nelegálně umístěné billboardy, které se v minulých měsících opakovaně objevily na městských pozemcích.

Technologie hlavního města Prahy: Praha řeší nezákonně umístěné přenosné reklamní billboardy. V září jich odstraní třináct
Foto: THMP
Popisek: Technologie hlavního města Prahy

Rozmístěné reklamní plochy nemají žádné povolení ani nájemní smlouvu a často představují riziko jak pro občany, tak i pro jejich majetek.

Městská společnost Technologie hlavního města Prahy (THMP), která odstranění neoprávněně instalovaných nosičů venkovní reklamy pro Prahu zajišťuje, jich tento měsíc odstraní rovných třináct.

„Dnes demontujeme reklamní plochy na Radlické ulici. Nejenže jsou umístěné nelegálně, často nemají ani bezpečné ukotvení, takže by mohly někoho zranit nebo způsobit škody na majetku. Proto jsme se rozhodli na nic nečekat a odstranit je co nejdříve,“ vysvětlil rozhodnutí města radní Jan Chabr a dodal, že není výjimkou, že se plochy nacházejí i velmi blízko rychlostní silnice, což by mohlo mít v případě dopravní nehody fatální následky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kukla byl položen dotaz

Zemědělci

Dobrý den, vy lituje zemědělce, ale podle mě jsou zemědělci nejvíc zvýhodňovanou skupinou. Pobírají obrovské dotace a kdo teď vydělává na těch drahých potravinách? Opět zemědělci, i když obchodníci určitě taky. A že se jim zvyšují daně? To přeci nám všem. Netvrdím, že to mají zemědělci snadné, ale k...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …