Nový kariérní web Skupiny ČEZ je i plně responzivní pro jakékoliv mobilní a dotykové zařízení, a přizpůsobuje tak náborovou komunikaci moderním technologiím a aktuálním trendům. Cílem aktualizovaného webu je intenzivněji přispět k náboru nových zaměstnanců. Zhruba třetina v posledních letech přijatých pracovníků se do Skupiny ČEZ přihlásila prostřednictvím dosavadního webu.
„Od nového webu očekávám lepší a zajímavější představení společností Skupiny ČEZ jakožto dobrého zaměstnavatele. Samozřejmě také větší přehled, snadnější orientaci a rychlejší přístup k otevřeným pracovním pozicím v jednotlivých segmentech Skupiny ČEZ. Obsah i vzhled webu musí být pro zájemce o práci atraktivní, musí je oslovit i bavit, což se týká zejména mladé generace,“ říká členka představenstva a ředitelka divize správa Michaela Chaloupková.
Aktualizovaná verze bude také důkladněji a přehledněji informovat o Skupině ČEZ v celé její šíři a představí její části a dceřiné společnosti. Každá z nich totiž potřebuje jiné zaměstnance a má jiné náborové požadavky. Přehledně jsou pak na novém webu rozdělená i všechna volná místa, která tyto společnosti nabízejí, včetně detailních popisů náborových požadavků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva