Například Lipno Lake Resort, který má 92 apartmánů je nyní v říjnu po velice vydařené letní sezóně a dobře obsazeném září, téměř prázdný a obsazenost na zimní sezónu respektive jarní prázdniny je zatím taktéž výrazně nižší než v minulých letech. „Lidé se v současné situaci obávají rezervovat své pobyty s předstihem. Počet rezervací na zimní sezónu je k současnému datu o polovinu nižší než v minulých letech. Dokonce i na Silvestra máme ještě volná místa. Na to jsme nebyli zvyklí za celou dobu, co máme resort otevřený,“ uvedl jeho provozovatel Luboš Krejza. Potenciální hosté příjezd zvažují do poslední chvíle a vyčkávají na to, jak se vyvine epidemiologická situace. Luboš Krejza se svým týmem proto upravil stanovené stornopodmínky.
„Chceme dát lidem jistotu pro včasné rezervace. Proto jsme se nově zavázali, že pokud hosté před pobytem onemocní kovidem nebo budou v povinné karanténě případně se kvůli omezení na hranicích nebudou moci do resortu dopravit, pak jejich pobyt bezplatně přesuneme na nový vhodný termín. V případě, že s hostem náhradní termín nenalezneme, vrátíme mu celou již uhrazenou cenu ubytování bez jakýchkoliv stornopoplatků,“ uvádí Krejza.
Podobně budou vycházet hostům vstříc v lipenské Landal Marině, v resortu s 300 apartmány. „Silvestr a Vánoce se nám zaplňují pomaleji než v minulých letech. Zima bude složitější. V době jarních prázdnin budeme hostům umožňovat kratší pobyty. Chystáme celý systém opatření, který představíme až později,“ řekl Jan Strnad, generální manažer Landal Marina Lipno.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva