„Dlouho jsme pro naši agenturu hledali nástroj, který by dovedl změřit náš skutečný zisk z přípravy jednotlivých kampaní pro klienty. Žádný jsme ale nenašli. Zjistili jsme, že podobný problém řeší ve spoustě dalších firem. Nakonec jsme se rozhodli takovou aplikaci sami vyvinout,“ vysvětluje Tomáš Wojcik, spolumajitel 2FRESH a zakladatel Costlockeru.
Jeho slova potvrzuje Dan Kafka z reklamní agentury Fragile Media. „Dlouho jsme hledali nástroj, který by nám mimo standardní evidence odpracovaných hodin na zakázkách přinášel alespoň základní business pohled na jednotlivé projekty,“ vysvětluje Kafka, „Costlocker je podle mého názoru naprosto jedinečné řešení nejen pro majitele nebo ředitele agentury, protože přináší okamžitý a jasný pohled na finanční efektivitu fungování firmy, týmu, jednotlivce nebo konkrétního projektu či zakázky,“ dodává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva