Úřad vlády: Poprvé jednala Rada vlády pro zdravotní rizika, hlavním úkolem je další vylepšování Chytré karantény

29.07.2020 17:05 | Zprávy

Ve Strakově akademii se v úterý 28. července 2020 sešla k ustavujícímu jednání Rada vlády pro zdravotní rizika. Zároveň poprvé zasedl i Integrovaný centrální řídicí tým, který je výkonným operačním orgánem Rady a převzal na starost projekt Chytré karantény, spolupráci s krajskými hygienickými stanicemi či řízení systému odběru a zpracování vzorků.

Úřad vlády: Poprvé jednala Rada vlády pro zdravotní rizika, hlavním úkolem je další vylepšování Chytré karantény
Foto: Hans Štembera
Popisek: Před Úřadem vlády

Členové Rady se na prvním společném jednání zabývali především aktuální situací s výskytem epidemie nemoci covid-19. Probírali také nejbližší nezbytné kroky v boji s epidemií koronaviru, například zvýšení aktuální kapacity testovacích míst či připravovaný semafor pro Českou republiku. Důležitým tématem bylo i další vylepšování projektu Chytré karantény.

„Jsou tam ještě jisté věci, které je třeba ještě dopracovat, aby celý ten proces od indikace pacienta přes odebrání vzorků po testování až po sdělení výsledků a pak samozřejmě epidemiologické šetření v rámci krajských hygienických stanic a trasování kontaktů fungovalo co možná nejrychleji, co možná bez jakýchkoliv blokací a překážek,“ uvedl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Hubert Lang byl položen dotaz

Vyšetřovací komise

Zajímalo by mě, zda za členství v komisi berou poslanci nějaké příplatky? Protože jinak nechápu, k čemu je zřizujete. Ukažte mi nějako vyšetřovací komisi, která něco vyřešila.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Zákazníkům je ombudsman k dispozici už přes 15 let

11:14 ČEZ: Zákazníkům je ombudsman k dispozici už přes 15 let

Na Ombudsmana ČEZ se loni obrátilo 814 zákazníků, tedy obdobně jako v roce předchozím. Ačkoliv se op…