Značka plavek a spodního prádla LASCANA, kterou založila skupina Otto Group, přední evropský internetový prodejce s módou a lifestylovými produkty, je nově přítomná i na třech trzích střední Evropy – včetně České republiky! LASCANA, světoznámými modelkami propagovaná stylová a kvalitní značka, už v Evropě, Severní a Jižní Americe a Asii nadchla miliony žen. Ve střední Evropě a České republice se bude prodávat výhradně přes internet.
LASCANA, značka plavek a spodního prádla pro ženy, které si potrpí na kvalitu a styl, zahajuje činnost ve třech středoevropských zemích, mimo jiné i v České republice, se zbrusu novým internetovým obchodem www.lascana-shop.cz. Aktuální kolekce LASCANA vstupuje se svými pestrobarevnými vzory a atraktivními cenami na trh právě v době, kdy začíná sezóna plavek 2016.
LASCANA patří v celosvětovém měřítku k nejdynamičtěji rostoucím značkám v segmentu plavek a spodního prádla. Ročně prodává kolem tří milionů kusů plavek a plážového oblečení, spodního a nočního prádla. Díky tomu se LASCANA, známá pro svou trendy fialovou barvu, stala jedním z největších světových konkurentů známých módních značek.
Značku LASCANA založila společnost Otto Group, celosvětově působící obchodní skupina, jejíž roční obrat dosáhl v obchodním roce 2015/16 (k 29. únoru 2016) zhruba 12,6 miliard eur (meziroční nárůst o 4,3 %). Ve střední Evropě (v České republice, na Slovensku a v Maďarsku) bude mít odbyt značky LASCANA převážně na starosti OTTO Central Europe Kft. se sídlem v Budapešti.
Více značek ve střední Evropě a prodej přes internet

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva