Nové přímé letecké spojení mezi Českou republikou a USA je dalším impulsem pro rozvoj incomingového trhu, tedy nárůst počtu zahraničních turistů u nás.
Projekt „Touch Point“ – příklad úspěšné spolupráce
„Při jednání o zajištění tohoto přímého letu jsme čerpali z posílené spolupráce s Letištěm Praha a dalšími strategickými partnery – Prague City Tourism a Středočeským krajem. Díky nové iniciativě „TouchPoint“ spojujeme síly a cílíme na rozvoj přímých leteckých spojení do České republiky z vybraných bonitních trhů. Jsem přesvědčena, že linka mezi Philadelphií a Prahou výrazně přispěje k posílení turistické výměny mezi našimi zeměmi,“ uvádí ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.
Agentura prostřednictvím svého zahraničního zastoupení v New Yorku a největší letecká společnost světa American Airlines spolupracují na co-brandové kampani, která má za cíl posílit znalost České republiky v USA. Hlavním tématem je kulturní turismus, tedy poznávání českých historických měst a UNESCO památek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva