„Zlepšit informovanost občanů o autobusové dopravě je jedním z kroků, jakým můžeme momentálně z naší strany přispět ke stabilizaci situace v problémových oblastech. Odeslání sms je rychlejší a jednodušší než vyhledávání informace na internetu, ke kterému ani nemá každý přístup. Nadále ale platí, že můžeme poskytovat pouze takové informace, které obdržíme od dopravce. Ten je zodpovědný za provoz a měl by občany informovat, ale především jezdit a plnit smlouvu,“ vysvětlil náměstek hejtmana pro dopravu Jaroslav Komínek.
Cílem je informovat cestujícího, který ví, kam a jakou linkou chce jet, zda je na této lince v daném a nadcházejícím dni nějaké omezení. Služba funguje následujícím způsobem:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva