V Brně opět ocenili nejlepší projekty v turismu

24.01.2017 8:39 | Zprávy

Na závěr prvního dne mezinárodních veletrhů cestovního ruchu GO®IONTOUR byla na brněnském výstavišti slavnostně předána ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu.

V Brně opět ocenili nejlepší projekty v turismu
Foto: icot.cz
Popisek: V kategorii Nejlepší jednotná kampaň vyhrál Jihočeský kraj s kampaní „Jižní Čechy olympijské 2016“

V desátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Oceněn byl také nejlepší startupový projekt v cestovním ruchu. Široká veřejnost pak stejně jako v minulých letech rozhodla o vítězi v kategorii Cestovní kancelář roku.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky.

„V jubilejním desátém ročníku Velké ceny cestovního ruchu jsme se rozhodli zachovat to nejlepší z minulých let a zároveň přistoupit k inovacím,“ komentuje posun soutěže jednatelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová a doplňuje: „S ohledem na vývoj trhu a rostoucí roli moderních technologií jsme upravili parametry některých soutěžních kategorií a nově přistoupili k ocenění nejlepšího startupu v cestovním ruchu.“ Hodnocení přihlášených projektů přitom měli na starost odborníci na slovo vzatí. „Stejně jako v minulých letech jsme do poroty přizvali odborníky na cestovní ruch, marketing, komunikaci i další obory,“ vysvětluje ředitel projektu GO&REGIONTOUR společnosti Veletrhy Brno Miloň Mlčák a dodává: „Cestovní kancelář roku nám svými hlasy pomohli vybrat ti nejpovolanější, totiž zákazníci všech cestovních kanceláří působících na tuzemském trhu.“

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota – stejně jako v uplynulých ročnících - soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. Jako nejlepší letos porota ohodnotila kampaň „Jižní Čechy olympijské 2016“.

Pomyslné zlato v kategorii Nejlepší turistický produkt si odnesli zástupci Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava za produkt nazvaný Po stopách Lucemburků na jižní Moravě.

„Dovolená v Krušných horách s prémiovou nabídkou penzion Dagmar all inclusive“, tak zní název produktu společnosti Léčebné lázně Jáchymov, který byl vyhlášen vítězem kategorie Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Speciální cenu vydavatelství C.O.T. media si v této kategorii odnesl ředitel Šumavských bylinných lázní za balíček nazvaný „On a Ona“.

Novinkou desátého ročníku soutěže byla kategorie Startup roku v segmentu cestovního ruchu. Tento titul porotci nakonec přisoudili mobilní aplikaci MyStay, která funguje jako platforma pro komunikaci hosta s hotelem nejen po dobu pobytu, ale dokonce i před ním a po něm.

Poslední kategorií, v níž přihlášené projekty hodnotila odborná porota, byl Nejlepší elektronický projekt. V ní porotce nejvíce oslovila mobilní aplikace Blue Asistent, kterou do soutěže přihlásila cestovní kancelář Blue Style. Speciální cenu poroty si pak z Brna odvezli zástupci společnosti Uniglobe IC Travel za svůj produkt nazvaný Travel Risk Management.

O vítězství v soutěžní kategorii Cestovní kancelář roku, do které bylo automaticky zařazeno všech zhruba tisíc cestovních kanceláří působících na českém trhu a disponujících platným pojištěním záruky pro případ úpadku, rozhodovala svými hlasy prostřednictvím speciální webové stránky široká veřejnost. Prvenství z loňského ročníku soutěže obhájila cestovní kancelář VÍTKOVICE TOURS, která je největší tuzemskou cestovní kanceláří specializovanou na pobyty na Jadranu. Generálním partnerem této soutěžní kategorie byla již tradičně společnost Invia.cz, největší tuzemská internetová cestovní agentura.

Ceny v jednotlivých kategoriích převzali vítězové z rukou ministryně pro místní rozvoj Karly Šlechtové, ředitelky agentury CzechTourism Moniky Palatkové, jihočeského hejtmana Jiřího Zimoly, prezidenta Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Romana Škrabánka, předsedy Fóra cestovního ruchu ČR Viliama Siveka a dalších osobností.

Výsledky

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Budoucnost

Dobrý den, reaguji na váš dotaz ve vašem článku, kde se ptáte, jak vidíme naši budoucnost. Upřímně, já moc růžově ne. Zajímalo by mě, co proto, aby byla růžová navrhujete ta vaše strana? Upřímně moc nevím, co jste vůbec zač. Jen vím, že jste proti green dealu a migraci. Děkuji Zamlíková

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Dětské prohlídky s Medvědem Brunem v jeskyni Výpustek

20:16 Správa jeskyní: Dětské prohlídky s Medvědem Brunem v jeskyni Výpustek

Letošní dlouhé zimní prázdniny si rodiče s dětmi mohou zpestřit návštěvou jeskyně Výpustek u Křtin v…