„Velmi úspěšné jednání jsme vedli se zástupci Hainan Airlines, která by od 22. září měla začít pravidelně létat na trase Peking - Praha. Společně s námi se jednání zúčastnili i zástupci Letiště Praha a.s., kde jsme diskutovali o vzájemné participaci a spolupráci na marketingové kampani před spuštěním této linky,“ uvedla Klára Dostalová, první náměstkyně ministryně.
Znovu se také otevřela otázka zavedení přímého leteckého spojení mezi Šanghají a Prahou, kdy o zavedení této linky projevili zájem samotní zástupci samosprávy Šanghaje, spolu se zástupci China Eastern Airlines. Kromě oficiálních jednání na nejvyšší úrovni, kterých se účastnila první náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová, jednala ředitelka odboru cestovního ruchu Martina Pavlásková společně s generální ředitelkou agentury CzechTourism Monikou Palatkovou s představiteli největších čínských cestovních kanceláří především v oblasti Pekingu a Šanghaje. Delegace také představila Českou republiku v rámci Dnů ČR v Šanghaji.
Všechna jednání se zástupci cestovních kanceláří byla přínosná. Ukázal se zájem čínské strany o Českou republiku jako zajímavou a ještě nepoznanou destinaci, která může nabídnout čínskému turistovi mnoho zajímavého. „V rámci jednání s největší on-line cestovní kanceláří Ctrip působící na čínském trhu jsme byli seznámeni s jejich filozofií nabídky, propagace a prodeje. Diskutovali jsme o možnosti spolupráce a dohodli se již na konkrétních krocích, které podnikneme po našem návratu. Jedná se například o umístění krátkých video spotů propagující Českou republiku na jejich webových stránkách, využití digitálního marketingu i sociálních sítí, " shrnula závěrem Martina Pavlásková ředitelka odboru cestovního ruchu.
Série jednání uzavřel Seminář pro partnery z provincie Zhejiang, která je partnerským regionem Plzeňského kraje. Provincie Zheijang se postupně stává významným trhem pro aktivity zahraničního zastoupení agentury CzechTourism Šanghaj. „Ředitelé obou našich zahraničních zastoupení v Pekingu i v Šanghaji se aktivně podíleli na přípravě celého programu prezentace České republiky. Věřím, že jim úspěšná oficiální česká návštěva usnadní a otevře cestu pro další marketingové aktivity na čínském trhu,“ uvedla generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.
Agentura CzechTourism nyní naplánuje kroky k posílení a zefektivnění svých aktivit na čínském trhu, který má potenciál vysokého růstu zejména u bonitní klientely.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.