V boji s koronavirem vítězí Dudák na lahve

20.03.2021 22:30 | Zprávy

Strakonický pivovar se statečně pere se současnou koronakrizí. Představil nápaditou pivovarskou kampaní Lok Lok Daun a protože v meziročním srovnání prodal asi o 12 procent více piva v lahvích, soustředí se teď i více na tento segment trhu. Do skla bude stáčet pivní speciály, ten Velikonoční, který pivovar uvedl na trh ve středu 17.března, se prodává i v maloobchodní síti.

V boji s koronavirem vítězí Dudák na lahve
Foto: Pivovar Dudák
Popisek: Pivovar Dudák, logo

„Segment lahvového piva je ten, co nás momentálně drží nad vodou. U nás sice roste počet prodaných piv, ale pouze těch lahvových. V meziročním srovnání se jedná o více než 15 procentní nárůst. Prodej sudového klesl na minimum. Ale díky i za to, spousta jiných pivovarů je na tom ještě hůře,“ uvádí ředitel Měšťanského pivovaru Dudák Strakonice Dušan Krankus. „Ve Vimperku chceme otevřít novou pivovarskou prodejnu a přemýšlíme, že světlý ležák Klostermann budeme stáčet do plechovek,“ uvádí Krankus.

Na sociální síti Facebook vzbudila velký zájem nová reklamní kampaň s názvem Lok Lok Daun. Cíl byl jeden – ještě více v této době podpořit prodej našeho lahvového piva. „Doba dnes není jednoduchá a vypadá to, že to ještě nějakou dobu potrvá. Vždy platilo, že lépe se těžkosti překonávají s dobrou náladou, a tak jsme se pokusili tyto nedobré časy trochu odlehčit,“ uvádí ředitel.

Vůbec poprvé stočí tento týden pivovarští svůj speciál do třetinkových lahví. Půjde o zelené Velikonoční pivo, které se bude poprvé prodávat jinde, než v Pivovarské prodejně. „Zájemci si ho budou moci koupit i ve vybraných prodejnách Jednoty. V podobném trendu bychom rádi pokračovali i s ostatními speciály,“ říká Krankus.

Pivovarští jsou také velice spokojení se svojí Pivovarskou prodejnou, která v nové podobě stojí již tři roky před pivovarem. Každý den se zde prodá zhruba 5000 lahví piva, aktuálně je to ještě asi o 15 procent více, než loni. „Celkově tu prodáme asi třetinu všech lahvových piv, které ve Strakonicích stočíme. Chtěli bychom takovou prodejnu otevřít ve Vimperku, což je město, kde má pití strakonického piva bohatou tradici a je také branou Šumavy, na kterou se v našem pivovaru specializujeme. Aktuálně ve Vimperku hledáme vhodné místo a budeme rádi za tipy,“ uvádí ředitel.

Protože prodej sudového piva klesl téměř na nulu, v Dudáku přemýšlí, že by stáčeli pivo do plechu. „Zatím jsou to plány. Vybrali jsme jeden druh piva a děláme grafické návrhy. Nejdůležitější je také jednání s firmou, která má stáčecí linku, kde je přetlak zájemců,“ vysvětluje Krankus.

Českému gastrooboru ředitel přeje aby se po překonání krize rychle znovu nadechl. „Opět přinášel potěšení všem, kdo chtějí zajít na dobré točené pivo. My jsme pivovar, který si vždy zakládal na tom, že prodává více piva v sudech, než v lahvích. Česká hospoda je pojem a posezení s přáteli se úplně nedá nahradit konzumací lahvového piva doma,“ uzavírá.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jana Maláčová byl položen dotaz

Předsedkyně

Proč myslíte, že zrovna vy můžete stranu dostat zpět do sněmovny, když jste byla u toho, když z ní vypadla? A věříte si v příštích volbách? Podle všeho jste zatím bez šance na návrat. Není to paradox, když máte takovou příležitost, protože jen minimum lidí je spokojených s tím, jak se jim daří?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Dvě třetiny firem počítají se zvyšováním platů zaměstnancům v příštím roce

22:28 Hospodářská komora: Dvě třetiny firem počítají se zvyšováním platů zaměstnancům v příštím roce

Téměř dvě třetiny firem počítají s tím, že v příštím roce svým zaměstnancům zvýší mzdy. Polovina z n…