„Segment lahvového piva je ten, co nás momentálně drží nad vodou. U nás sice roste počet prodaných piv, ale pouze těch lahvových. V meziročním srovnání se jedná o více než 15 procentní nárůst. Prodej sudového klesl na minimum. Ale díky i za to, spousta jiných pivovarů je na tom ještě hůře,“ uvádí ředitel Měšťanského pivovaru Dudák Strakonice Dušan Krankus. „Ve Vimperku chceme otevřít novou pivovarskou prodejnu a přemýšlíme, že světlý ležák Klostermann budeme stáčet do plechovek,“ uvádí Krankus.
Na sociální síti Facebook vzbudila velký zájem nová reklamní kampaň s názvem Lok Lok Daun. Cíl byl jeden – ještě více v této době podpořit prodej našeho lahvového piva. „Doba dnes není jednoduchá a vypadá to, že to ještě nějakou dobu potrvá. Vždy platilo, že lépe se těžkosti překonávají s dobrou náladou, a tak jsme se pokusili tyto nedobré časy trochu odlehčit,“ uvádí ředitel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva