Pomoc při jarním zalesnění „jediných středočeských hor“ vzešla z iniciativy samotných pracovníků marketingového týmu, který se v rámci pražské centrály tohoto nadnárodního potravinářeského gigantu stará především o podporu jeho tuzemských značek cukrovinek.
„Pracujeme hodně s kartonovými stojany, ve kterých se výrobky v obchodě vystavují, a tak v nás minulý rok narůstal pocit, že bychom tu spotřebu papíru měli přírodě vrátit. Loňský rok byl covidově zakletý, ale letos jsme myšlenku obnovili a začali pátrat po možnostech – jak a kde pomoci sázet stromy,“ popisuje příběh, na jehož konci je aktuálně nově osazená pořádně velká holina v brdských hvozdech, marketingová specialistka Michaela Bernatová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva