Ve Všeobecné zdravotní pojišťovně jsou nyní k dispozici všechna data, která jsou potřebná pro vydávání přehledů vykázané péče za celý rok 2015. Nic proto nebrání tomu, aby klienti o přehledy žádali a obratem jim byly vystavovány. Pojišťovně tak mohou pomoci odhalit případné nesrovnalosti.
Jestliže pojištěnec zažádá o výpis z osobního účtu, je zdravotní pojišťovna povinna písemně mu poskytnout jedenkrát ročně údaje o službách uhrazených za něj v období posledních 12 měsíců. A to včetně zaplacených doplatků za částečně hrazené léčivé přípravky a potraviny pro zvláštní lékařské účely, započitatelných to tzv. ochranného limitu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva