V případě urgentních záležitostí budou klienti vyzváni k telefonnímu kontaktu, v nevyhnutelných situacích následně i k osobnímu jednání. To však bude probíhat ve vyhrazených prostorách v souladu s karanténními opatřeními. Veškeré informace budou průběžně aktualizovány na webových stránkách www.vzp.cz. Klienti mohou VZP kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@vzp.cz, aplikace Moje VZP a portálu VZP Point. Rovněž mají možnost v pracovních dnech využít infocentra na telefonním čísle 952 222 222 v době od 8 do 18 hodin. K dispozici jsou i nadále podací boxy/schránky umístěné na pobočkách.
Žádosti o příspěvky z fondu prevence je možné vhodit jak do podacích boxů na pobočkách, tak zaslat poštou na adresu: VZP ČR, regionální pobočka Praha, Na Perštýně 359/6, 110 01, Praha 1.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Tisková zpráva