Kulminace balíkových zásilek, které Česká pošta přepravuje koncovým zákazníkům, nastává během dnů přepravy zdarma a v týdnu před samotným Štědrým dnem.
„Česká pošta má tu zákaznickou výhodu, že nemůže i při nejvyšším vytížení svých přepravních kapacit odmítat klienty. Na rozdíl od ostatních přepravních společností. V tomto je Česká pošta přepravní jistotou,“ říká ředitel logistiky České pošty Petr Cinkl a dodává: „Během loňského předvánočního období jsme v jeden moment měli v přepravní síti půl milionu balíků. Během standardního období přepravujeme 150 – 200 tisíc balíků denně. Celkově jsme loni od října do prosince doručili téměř 14 milionů balíků. Pro letošní vrchol sezóny očekáváme přepravu více než 15 milionů balíkových zásilek.“
Novým opatřením, kterým Česká pošta zvyšuje kvalitu doručení, je změna avizace zásilek pro koncové zákazníky. Informace o doručování obdrží formou SMS či e-mailem v momentě, kdy bude balík fyzicky předán konkrétnímu doručovateli. To platí v případě, kdy odesilatel k zásilce uvedl kontaktní údaje.
K dispozici budou operativní call centra na jednotlivých depech, jejichž pracovníci budou v extrémních špičkách zajišťovat zákaznickou podporu při doručování zásilek adresátům.
Důležitým opatřením je vybavení všech balíkových doručovatelů terminály PDA, díky kterým lze všechny balíky na dobírku platit platební kartou.
Při předvánočním provozu plánuje Česká pošta posílit ve svém nejvytíženějším období roku personální stav. Obdobně jako loni plánuje, že se do předvánočního provozu zapojí téměř pět tisíc brigádníků s různými časovými fondy. Již v září uzavřela Česká pošta nových 934 dohod.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva