Volební vysílání vyvolalo rekordní zájem diváků o zpravodajský kanál ČT24

14.01.2013 21:23 | Zprávy

Zpravodajský kanál ČT24 se stal v sobotu díky volebnímu vysílání k prezidentským volbám druhou nejsledovanější televizní stanicí a dosáhl svého historického maxima v podílu na sledovanosti (share). ČT24 dosáhla celodenního podílu 17,59 % v cílové skupině diváků 15+, což byl ten den druhý nejlepší výsledek mezi TV stanicemi a absolutně nejvyšší podíl na sledovanosti od zahájení měření vysílání kanálu ČT24 v roce 2006.

Volební vysílání vyvolalo rekordní zájem diváků o zpravodajský kanál ČT24
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Divácký zájem o sobotní vysílání kanálu ČT24 přispěl i k výrazně nadprůměrnému podílu celé České televize na sledovanosti u diváků nad 15 let. Tento podíl byl 41,23 %.

"Sobotní volební vysílání mezi 13:30 a 19:00 na ČT24 sledovalo v průměru 9,7 % diváků, což je 842 000 diváků v absolutním počtu při podílu na publiku, tj. share 33,32 %. Protože se jedná o dlouhý časový úsek, je vedle průměrných čísel významný i zásah pořadu. Alespoň tři minuty sledovalo volební studio 2 819 000 dospělých. Nejsledovanější byla rozhodující hodina mezi 16:00 a 17:00, kdy se na pořad dívalo v průměru 1 milion 134 tisíc diváků při podílu na publiku 43,11 %," vysvětluje Renata Týmová, vedoucí Výzkumu programu a auditoria České televize.

V neděli dosáhly mimořádných čísel pořady Události a Otázky Václava Moravce, které překonaly rekord sledovanosti minulého týdne. V průměru první část, s finalisty prezidentské volby Karlem Schwarzenbergem a Milošem Zemanem, sledovalo 919 tisíc dospělých (share 36,89 %).

Nejsledovanějším pořadem České televize letošního roku zůstává Prezidentská superdebata. Více než dvouhodinovou superdebatu vysílanou ve čtvrtek 10. ledna od 20:00 živě na kanálech ČT1 a ČT24 sledovalo celkem 1 milion 696 tisíc dospělých (rating 19,4 %) při podílu na publiku (share) 42,84 %. Debata zasáhla (získala alespoň tříminutovou kontinuální sledovanost) 2 miliony 811 tisíc dospělých diváků.

Daniela Němcová, ředitelka Komunikace a marketingu České televize

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Jak podle vás zajistit práci seniorům?

Pravda je, že doba jde dopředu a lidé ve starším věku se mají problém ,,jít s dobou". Ale podle mě to bude problém i do budoucna, třeba pro dnešní 30. Za 30 let mohou řešit stejný problém jako senioři dnes, protože i když jsou třeba technologicky zdatnější než dnešní starší generace, tak za těch 30 ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

19:39 Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

Za účasti ministra školství, mládeže a tělovýchovy Mikuláše Beka, ministra průmyslu a obchodu Lukáše…