„Poprvé jsme do investice prostřednictvím finGOOD šli s tím, že jsme chtěli dát touto cestou šanci i drobným investorům podílet se na úspěšném rozvoji značky PRIM. Vzhledem k tomu, že jsme byli se službami spokojeni, rozhodli jsme se vrátit,“ říká Adéla Dittmannová, tisková mluvčí ELTON hodinářská, a doplňuje: „Když jsme zvažovali, jakou formou získat prostředky na vybudování naší reprezentativní prodejny, respektive showroomu, rozhodli jsme se i díky dobré zkušenosti právě pro finGOOD.“
Cílem firmy ELTON hodinářská, kvůli kterému se obrátila na finGOOD, je vybudovat prostor, který bude nejen prodejnou, ale také místem setkávání se zákazníky a fanoušky značky PRIM. Prostor pro pravidelné představování novinek a pořádání akcí se zajímavými osobnostmi. Vzhledem k tomu, že až 70 % zákazníků firmy využívá možnosti individualizace hodinek nebo výroby hodinek na míru, potřebuje ELTON prostor, který umožní pohodlnou komunikaci prodejních specialistů se zákazníky. V neposlední řadě bude prodejna vhodnou plochou k prezentaci nových výrobků, stejně jako ikonických modelů z bohaté historie značky PRIM.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva