„Posílit vnímání naší firmy jako obchodního řetězce, který se i přes svůj německý název považuje za český, zdůraznit, že dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a upozornit na širokou nabídku českých výrobků,“ vyjmenovává tiskový mluvčí společnosti Kaufland Michael Šperl hlavní sdělení kampaně.
Kampaň startuje 25. září, její součástí jsou jak TV spoty, tak inzerce v tištěných i online médiích. Vizuál a hlavní grafické prvky doplní také současnou podobu zákaznických novin Kauflandu, objeví se v prodejnách, na webových stránkách a Facebooku. Motto „Z lásky k Česku“ bude hrát významnou roli rovněž v akcích a soutěžích pro zákazníky. „Nebudu prozrazovat detaily, ale úspěšný bude ten, kdo má rád Českou republiku, její přírodu i historicky významné památky,“ přibližuje záměry celé komunikace Michael Šperl.
Klíčové jsou pro kampaň obrazy mapující krásy české krajiny a píseň skupiny Čechomor „Tady jsem doma“, která vznikla právě pro Kaufland. Písnička zazní i v TV spotech, jejichž pojetí odkazuje na českou krajinu, regionalitu a tradiční české suroviny.
„Shrnu-li celou naši kampani, mělo by být jasné, že Česko je naše srdcovka,“ uzavírá Michael Šperl.
Píseň skupiny Čechomor „Tady jsem doma“, která vznikla pro Kaufland a TV spoty, si můžete prohlédnout na YouTube kanálu společnosti
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva