„Obhájení titulu Czech Superbrands také v letošním roce potvrzuje fakt, že jsme lídrem mezi zaměstnaneckými zdravotními pojišťovnami s pevným ukotvením na trhu. Pro naše klienty zajišťujeme dostupnou zdravotní péči a navíc nabízíme celou řadu podpůrných programů pro upevnění jejich zdraví,“ řekl k obhájení titulu generální ředitel ZP MV ČR David Kostka.
„Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah,“ zdůraznil ředitel organizace Czech Superbrands Roman Sovják při předání diplomu, potvrzujícímu obhájení titulu.
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více než 90 států napříč pěti kontinenty. V České republice byl projekt realizován na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva