Nejste spokojeni s vyřízením své záležitosti u zdravotní pojišťovny? Máte zajímavý podnět ke zkvalitnění její práce? Obraťte se na nezávislého ombudsmana zdravotní pojišťovny. Ten podnět prošetří, námět posoudí a navrhne řešení.
„Máme více než milion dvě stě osmdesát tisíc klientů, a tak nelze vyloučit, že v některých případech může dojít k nedorozumění, nepochopení, a proto i k nespokojenosti některých klientů s našimi službami. Vzhledem k tomu, že je pro nás spokojenost klientů důležitá, rozhodli jsme se rozšířit stávající kontrolní a stížnostní agendu pojišťovny ještě o institut nezávislého ombudsmana. Ve stávající úvodní fázi zavádění institutu ombudsmana si chceme ověřit, zda budou mít naši klienti o takovou službu zájem,“ okomentoval rozhodnutí ZP MV ČR její generální ředitel David Kostka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva