Kolejové křížení a tramvajové výhybky z dílny Pražské strojírny budou během letošních prázdninových měsíců zamontovány do tramvajové trati mezi ulicemi Vodičkova a Jindřišská. Poté dojde k obnovení tramvajového provozu v přímém směru. Dvě výhybky směrem k Národnímu muzeu budou založeny později, v návaznosti na posun vstupů do metra.
„Výstavba tramvajové trati na Václavském náměstí je vzhledem k lokalitě a celkovému rozsahu stavebních prací velice prestižní zakázkou a těší nás, že se na ni Pražská strojírna může podílet. Praha patří mezi evropskými i světovými městy ke špičce v oblasti městské hromadné dopravy, což potvrzuje i neustále se rozšiřující a zdokonalující tramvajová síť,“ řekl Robert Masarovič, předseda představenstva a generální ředitel Pražské strojírny a. s.
Jeden z nejnáročnějších projektů v oblasti pražské veřejné dopravy posledních let – výstavba tramvajové trati na Václavském náměstí – byla slavnostně zahájena ve středu 26. června a potrvá celkem tři roky. V první fázi dojde k vybudování odbočky z prostřední části náměstí od ulic Vodičkova a Jindřišská, výstavbě nové tramvajové trati směrem k Národnímu muzeu a napojení do stávající tramvajové trati ve Vinohradské ulici.
Dodavatelem veškerých součástí kolejové svršku, tedy kolejnic, výhybek, křížení, odvodnění apod. je Pražská strojírna a.s.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva