V březnu také výrazně vzrostl zájem o živé vysílání Českého rozhlasu na internetu, a to především dvou hlavních zpravodajských stanic. Ve srovnání s únorem poslouchalo Český rozhlas Radiožurnál o 47 % více lidí a počet posluchačů živého vysílání Českého rozhlasu Plus se zvýšil o 42 %.
„Českému rozhlasu se daří oslovovat široké publikum i mimo tradiční platformy. Dlouhodobě roste zájem o zpětný poslech audio obsahu Českého rozhlasu na vyžádání, tzv. „on demand“, a březen byl v zájmu posluchačů rekordní: lidé si pustili téměř tři miliony audií Českého rozhlasu, a to jak na webu rozhlas.cz, na audioportálu mujRozhlas.cz nebo v podcastových aplikacích,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Na vlastních platformách Českého rozhlasu lidé nejvíce zpětně poslouchají obsah stanice Český rozhlas Dvojka, která má 35% podíl všech tzv. on demand posluchačů. Stanice Český rozhlas Radiožurnál a Radio Wave mají silnou základnu posluchačů prostřednictvím třetích stran. Postaraly se o téměř třetinu všech poslechů audií z produkce Českého rozhlasu v Apple Podcasts a Spotify. Velký nárůst v poslechovosti zaznamenalo i díky své nové mobilní aplikaci Rádio Junior. V březnu si lidé pustili 2x více audií Rádia Junior než v únoru.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva