Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě

17.11.2015 19:51 | Zprávy

Skupina ČEZ získala dvě stříbrné medaile a jednu zlatou v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již po desáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 5. listopadu na závěr světové konference kontaktních center v Las Vegas.

Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Zkvalitňování zákaznického zážitku je pro nás na prvním místě, proto neustále přicházíme s novými opatřeními. A velká část z nich se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je zkrácení hlasové provolby na zákaznické lince, vylepšení mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, rozšíření platebních nástrojů a poradenských služeb nebo wifi a káva zdarma na našich zákaznických centrech,“ uvedl Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. S cílem přiblížit se zákazníkům otevřela společnost již také dva ČEZ Pointy v nákupních centrech v Liberci a v Hradci Králové.

Celkem soutěžilo na 1600 kontaktních center z více než 50 zemí z celého světa. Kromě stříbrné medaile v hlavní kategorii „Nejlepší zákaznický servis – velká kontaktní centra“ zabodovala Skupina ČEZ i ve dvou menších. V kategorii „Nejlepší věrnostní program“ získala zlatou medaili a „Nejlepší agentský program“ byl oceněn stříbrem. V této kategorii porota na základě prezentací i vlastní zkušenosti hodnotila nominované v šesti oblastech: Kvalita služeb, Centralizace řízení zákaznického servisu, Rozvoj zaměstnanců, Kariérní růst, Pracovní prostředí a Spolupráce.

Z průzkumu zákaznické spokojenosti vyplývá, že se hodnocení služeb ČEZ trvale zlepšuje. Loni v říjnu služby Skupiny ČEZ hodnotilo bezprostředně po jejich poskytnutí nejvyšší známkou 77 % zákazníků. Letos je to již o dalších 7 % zákazníků více, tedy 84 %. A v tomto trendu chce společnost pokračovat. „V Las Vegas jsme měly možnost v rámci různých přednášek, workshopů i samotných soutěžních prezentací vyměnit si zkušenosti v oblasti zákaznických služeb s těmi nejlepšími na světě, takže jsme přijeli plní nových nápadů,“ zmínila Slavěna Summerfield, vedoucí Call centra, která v Las Vegas Skupinu ČEZ společně s Vladimírou Rosendorfovou reprezentovala.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Budoucnost

Dobrý den, reaguji na váš dotaz ve vašem článku, kde se ptáte, jak vidíme naši budoucnost. Upřímně, já moc růžově ne. Zajímalo by mě, co proto, aby byla růžová navrhujete ta vaše strana? Upřímně moc nevím, co jste vůbec zač. Jen vím, že jste proti green dealu a migraci. Děkuji Zamlíková

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MPO: Akcelerace rozvoje OZE, stabilizace cen tepla a transformace teplárenství

7:16 MPO: Akcelerace rozvoje OZE, stabilizace cen tepla a transformace teplárenství

Na návrh Ministerstva průmyslu a obchodu (MPO) schválila vláda aktivační nařízení pro provozní podpo…