„Zkvalitňování zákaznického zážitku je pro nás na prvním místě, proto neustále přicházíme s novými opatřeními. A velká část z nich se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je zkrácení hlasové provolby na zákaznické lince, vylepšení mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, rozšíření platebních nástrojů a poradenských služeb nebo wifi a káva zdarma na našich zákaznických centrech,“ uvedl Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. S cílem přiblížit se zákazníkům otevřela společnost již také dva ČEZ Pointy v nákupních centrech v Liberci a v Hradci Králové.
Celkem soutěžilo na 1600 kontaktních center z více než 50 zemí z celého světa. Kromě stříbrné medaile v hlavní kategorii „Nejlepší zákaznický servis – velká kontaktní centra“ zabodovala Skupina ČEZ i ve dvou menších. V kategorii „Nejlepší věrnostní program“ získala zlatou medaili a „Nejlepší agentský program“ byl oceněn stříbrem. V této kategorii porota na základě prezentací i vlastní zkušenosti hodnotila nominované v šesti oblastech: Kvalita služeb, Centralizace řízení zákaznického servisu, Rozvoj zaměstnanců, Kariérní růst, Pracovní prostředí a Spolupráce.
Z průzkumu zákaznické spokojenosti vyplývá, že se hodnocení služeb ČEZ trvale zlepšuje. Loni v říjnu služby Skupiny ČEZ hodnotilo bezprostředně po jejich poskytnutí nejvyšší známkou 77 % zákazníků. Letos je to již o dalších 7 % zákazníků více, tedy 84 %. A v tomto trendu chce společnost pokračovat. „V Las Vegas jsme měly možnost v rámci různých přednášek, workshopů i samotných soutěžních prezentací vyměnit si zkušenosti v oblasti zákaznických služeb s těmi nejlepšími na světě, takže jsme přijeli plní nových nápadů,“ zmínila Slavěna Summerfield, vedoucí Call centra, která v Las Vegas Skupinu ČEZ společně s Vladimírou Rosendorfovou reprezentovala.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva