Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě

17.11.2015 19:51 | Zprávy

Skupina ČEZ získala dvě stříbrné medaile a jednu zlatou v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již po desáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 5. listopadu na závěr světové konference kontaktních center v Las Vegas.

Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Zkvalitňování zákaznického zážitku je pro nás na prvním místě, proto neustále přicházíme s novými opatřeními. A velká část z nich se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je zkrácení hlasové provolby na zákaznické lince, vylepšení mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, rozšíření platebních nástrojů a poradenských služeb nebo wifi a káva zdarma na našich zákaznických centrech,“ uvedl Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. S cílem přiblížit se zákazníkům otevřela společnost již také dva ČEZ Pointy v nákupních centrech v Liberci a v Hradci Králové.

Celkem soutěžilo na 1600 kontaktních center z více než 50 zemí z celého světa. Kromě stříbrné medaile v hlavní kategorii „Nejlepší zákaznický servis – velká kontaktní centra“ zabodovala Skupina ČEZ i ve dvou menších. V kategorii „Nejlepší věrnostní program“ získala zlatou medaili a „Nejlepší agentský program“ byl oceněn stříbrem. V této kategorii porota na základě prezentací i vlastní zkušenosti hodnotila nominované v šesti oblastech: Kvalita služeb, Centralizace řízení zákaznického servisu, Rozvoj zaměstnanců, Kariérní růst, Pracovní prostředí a Spolupráce.

Z průzkumu zákaznické spokojenosti vyplývá, že se hodnocení služeb ČEZ trvale zlepšuje. Loni v říjnu služby Skupiny ČEZ hodnotilo bezprostředně po jejich poskytnutí nejvyšší známkou 77 % zákazníků. Letos je to již o dalších 7 % zákazníků více, tedy 84 %. A v tomto trendu chce společnost pokračovat. „V Las Vegas jsme měly možnost v rámci různých přednášek, workshopů i samotných soutěžních prezentací vyměnit si zkušenosti v oblasti zákaznických služeb s těmi nejlepšími na světě, takže jsme přijeli plní nových nápadů,“ zmínila Slavěna Summerfield, vedoucí Call centra, která v Las Vegas Skupinu ČEZ společně s Vladimírou Rosendorfovou reprezentovala.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Budoucnost

Vážený pane Bartoši, dokázal jste nevídané a podle mě jste jeden z nejlepších politiků u nás. Zajímalo by mě, co máte v plánu dál? Funkci předsedy jste složil. Zůstanete ale i nadále v politice? A neuvažoval jste o kandidatuře na prezidenta?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

10:22 Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

Ve druhém čtvrtletí roku 2024 používalo internet 9 z 10 obyvatel Česka starších 16 let. Tři čtvrtiny…